توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۱ آبان ۸, یکشنبه

برده داری بزرگترین فحشا است و برده دار فاحشه است.

 

تبیین فحشا بودن برده داری و فاحشه بودن برده داران

گناه یک ماه برده داری معادل با گناه هزار هزار (یک میلیون) زنا با محارم است.

مقدمه تکراری 

اگر این مقدمه را خوانده اید به پایین اسکرول کنید و اصل مطلب را پس از عنوان بخوانید.
 
1400 سال است که علاوه بر لغت فاحشه از لغات زشت دیگر نظیر فاسد وهرزه و فاجره و فاسقه و قحبه و قبیحه برای توهین به زنان بیگناه استفاده کرده اند که همه این لغات برازنده محمد رسول الله و وامامان شیعه و پیروان ظلم وستم اسلام است.  
اشاعه در لغت به معنای فاش کردن، رواج دادن، گسترش دادن و تقویت نمودن است. و منظور از فحشاء، افعال یا گفتاری است که زشتی آنها بزرگ و آشکار است. و در اصطلاح، به هرگونه گفتار و کرداری که موجب ترویج و یا کمک به انتشار گناهان کبیره در بین مومنین شود هر چند که در برخی موارد قصد انتشار در کار نبوده اما نتیجه‌ای که می‌دهد همان باشد. این تعریف اشاعه فحشا بود.

در ایران و کشورهای اسلامی به برخی زنها فاحشه می گویند. در این مقاله تبیین می کنیم الله خدای مسلمانان و حضرت محمد رسول الله و دخترش فاطمه و امامان شیعه فاحشه بودند و اسلام همان فحشا است.

 فاحشه در عربی یعنی کسی که زشت ترین گناه دنیا را انجام میدهد و بعد از پیروزی دین اسلام مسلمانان این لغت را فقط به سکس زنان اختصاص دادند! یعنی اگر زنی خارج از چهارچوب قوانین اسلام رابطه عشقی یا جنسی داشته باشد به او لقب فاحشه میدهند. ببینید به دزد و قاتل و کلاهبردار و ... که باید فاحشه بگویند نمی گویند و فقط به زنان سکسی می گویند. در حالیکه دین اسلام یک جنبش سرکوب زنان و جنبش برده داری بوده و طبیعتا با محدود کردن اختیارات سکسی زنان قصد سرکوب آنا را داشته است. چون الله و خدایان ادیان ابراهیمی ظالم و زشت کار هستند آنها فاحشه اند و حق قانونگزاری ندارند. باید بدانید که سکس و دادن اختیار به زنان جهت انتخاب نوع سکس و داشتن تعدد شریک جنسی برای زنان و دختران گناه نیست و زن سکسی در جهان امروز مورد احترام است و دادن لقب فاحشه به ایشان از ابتدا ظلم بزرگی بوده است. و این لقب باید به بزرگان دین اسلام داده شود.

وجدان انسان و عقل انسان رسول باطنی است. یعنی در انسان عقل و وجدان و فطرت بهترین پیامبر است و درحقیقت اگر خدایی وجود داشته باشد هرگز پیامبری بوسیله وحی نخواهد فرستاد که وحی مختص او باشد و کلیه پیامبران که ادعا کرده اند که فقط به عده خاصی وحی میشود دروغگویی بیش نبودند. خدا به هرکه بخواهد وحی میکند و در حقیقت به همه وحی کرده و می کند.

برخی چیزها بر اساس وجدان سنجیده میشود و اثبات کردنی نیست یا لزومی به اثبات ندارد. برای مثال نفرت از شکنجه کودک بصورت فطری در انسان است و نیاز به اثبات ندارد.

همین طور است برده داری، برده داری بقدری شنیع و زشت است که انسان بدون تعلیم دیدن بطور فطری و وجدانی برده داری را بد می داند. فقط انسانهایی که بصورت ژنتیک ظالم هستند یا تحت آموزش ظالم بودن قرار گرفته اند برده داری را خوب میدانند. این  افراد دو دسته اند عده ای پس از تبیین زشتی برده داری وجدانشان بیدار میشود و از آن دست می کشند عده ای دیگر وجدانشان بیدار نمیشود و دائمی عقیده خواهند داشت برده داری خوب است.

پس برده داری یکی از برزگترین گناهان کبیره است و اگر خدای دینی آن را کاملا ممنوع نکرده باشد آن دین شیطانی است و همین یک مورد برای اعلام غیر قانونی بودن آن دین  و اعلام شیطانی بودن آن دین کافی است.



برده داری فحشا است و برده دار فاحشه است

یکی از چیزهایی که بزرگترین گناه است و بسیار ظلم و گناه زشتی است برده داری یعنی داشتن و خرید و فروش غلام و کنیز است. برای برده داری باید با اعمال زور به خانه کسی حمله کنید و یا کل اعضای خانواده یا بعضی اعضای خانواده را دستگیر و برای همیشه یا مدت کوتاه و بلندی به بیگاری ببرید. یا اینکه در راه کسی در حال تردد است فرد زورمندی شخص را می گیرد و با خود به شهر دوری می برد و برده می کند. در اسلام فقط وقتی میتوانید مسلمانی را برده کنید که با حاکمیت در افتاده باشد ولی برده کردن دگراندیشان یعنی برده کردن افرادی از ادیان دیگر، مجاز و حلال است.


آیا شما که مسلمان هستید دوست دارید مثلا وقتی با چین یا روسیه یا آمریکا جنگ می کنید آنها درب خانه شما را بشکنند مردان را بکشند و دختر و خواهر و مادرتان را برای سکس و بیگاری نظافت و ... به اروپا ببرند و هر وقت خواستند کتکش بزنند و وقتی کمی پیر شد آزادش کنند پز بدهند برده آزاد می کنیم؟ مسلمانان هنگام صادر کردن اسلام در حمله به زرتشتی ها و یهودی ها و مسیحی های ایران و اروپا با آنان چنین کردند و در ایران حتی 200 سال قبل اینطور بوده که برخی آخوندها در مسجد در برخی روزهای مذهبی، برای عرض اندام به محله های دگراندیشانی نظیر یهودی و زرتشتی و مسیحی در تهران و شهرستانها حمله و حداقل یک دختر را به کنیزی و یک پسر را به غلامی میبردند فقط برای امری نمادین. مشروطه خواهان ورضاشاه کبیر قانون برده داری را در ایران لغو کردند.


فقط همین برده داری برای اعلان شیطان بودن الله و اعلان باطل بودن دین اسلام کافی است.حضرت محمد فرستاده شیطان بود و الله نام دیگر شیطان است و شاید برادر شیطان باشد. اگر الله حق بود و محمد فرستاده اش بود قطعا برده داری را حرام اعلام می کرد و همین یک دلیل نشان میدهد که حضرت محمد بزرگترین فاحشه دنیا بوده چون بزرگترین گناه جهان را حلال کرده و باعث شده در اوایل اسلام میلوینها نفر زن و مرد و کودک برده شوند!


حضرت زهرا دختر پیامبر نیز به علت داشتن و خرید و فروش برده مرتکب فحشا شده و فاحشه است.


 فقط انسانهایی که بصورت ژنتیک ظالم هستند یا تحت آموزش ظالم بودن قرار گرفته اند برده داری را خوب میدانند. این  افراد دو دسته اند عده ای پس از تبیین زشتی برده داری وجدانشان بیدار میشود و از آن دست می کشند عده ای دیگر وجدانشان بیدار نمیشود و دائمی عقیده خواهند داشت برده داری خوب است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر